מה זה טרייד אין לרכב ומדוע זה משתלם?

מה זה טרייד אין
פברואר 12, 2023

עסקאות טרייד אין הפכו לחלק ממערכת המסחר שלנו בישראל. אנחנו משתמשים בכלי היעיל הזה כדי להחליף מכשירי חשמל ישנים בחדשים, ספות וכורסאות, מזרנים ועוד מגוון רחב של חפצים ופריטים. הרכב שלנו היא המוצר הכי יקר שמשתלב בעסקאות טרייד אין כיום, אך יש לא מעט אנשים שעדיין חוששים מהשיטה ומתקשים להחליט האם זה כדאי. מה הן הסיבות לבצע טרייד אין על המכונית הישנה? אנחנו כאן עם כל התשובות.

מה זה טרייד אין וכיצד מתנהלת העסקה?

ההתלבטות איך להתחיל למכור רכב, לא צריכה להטריד אתכם ובטח שלא לבזבז את זמנכם. מגוון רכבים, מחירים אטרקטיביים ושירותי ייעוץ מקצועיים הופכים את ההחלטה לבחירה במסלול זה לקלה במיוחד.

בשלב הראשון, עוד לפני ביצוע עסקת הטרייד אין, הסוכנות תבצע את הבדיקות לרכב הקיים בכדי שתוכל לתמחר אותו ולהציע אותו לקונים פוטנציאליים. במקביל, גם יוצגו כל המסמכים הדרושים כדי לוודא שהרכב המוצע ללקוח אכן תקין וללא פגיעות.

במידה והבדיקות נמצאו תקינות בשני הרכבים השלב השני של התהליך הופך לפשוט וקל: מגיעים עם הרכב הקיים לאחד מסניפי הרשת, מקבלים הצעות מחיר על הרכב הקיים ועל הרכב החדש שאותו מעוניינים לרכוש, משלמים את ההפרש ויוצאים עם רכב חדש.

כמה שווה הרכב שלי בטרייד אין?

אחת השאלות החשובות ביותר בעת קנייה או מכירה של רכב יד שנייה היא – מה שווי הרכב? מה המחיר שאותו ניתן לבקש על הרכב הקיים, ומהו מחיר הרכב אותו מעוניינים לרכוש. ישנם כמה גורמים המשפיעים על מחיר הרכב:

מחירון – הראשון מהם הוא כמובן מחיר המחירון

בעלות קודמת – הגורם שני הוא מספר הבעלים הקודמים של הרכב כולל בעלים שאינם אדם פרטי

קילומטראז' – מהו מד הקילומטרים שעבר הרכב

רמת תקינות – אילו פגיעות היו ברכב אם היו, בלאי וכל דבר הקשור למצבו המכני של הרכב

כדי לדעת מהו שווי הרכב שלי בטרייד אין ניתן לפנות לאחד הסניפים של הרשת ולברר מה יהיה שווי הרכב במסלול זה.

מה הן הסיבות לבצע טרייד אין על המכונית הישנה?

לפניכם 4 סיבות לביצוע עסקת טרייד אין על הרכב הישן:

פתרון יעיל להורדת הוצאות הקנייה

עסקת טרייד אין יכולה לעזור לנו לרכוש מכונית חדשה בתנאים טובים יותר. העברת הרכב הישן מאפשרת לנו ליהנות מהטבות שונות –החל מהנחה אטרקטיבית על רכישת הרכב ועד לפריסת תשלומים נוחה יותר, תשלום מקדמה נמוך יחסית, מימון ועוד.

קניית רכב חדש בתנאים טובים

לצד צמצום בעלויות הכרוכות ברכישת רכב החדש, מוצעים תנאים טובים בעת הרכישה עצמה. פריסת תשלומים נוחה, אחריות לטווח הארוך, שירות ייעוץ מקצועי לבחירת הרכב הנכון וכדומה. במקום לפרסם את הרכב הישן בשוק הפרטי

ולהתחיל בחיפוש רכב חדש במקום אחר, אנחנו מקבלים את כל השירותים במקום אחד – בתנאים מועדפים.

כתובת ישירה ומקצועית

אחת הבעיות שמלוות את כל מי שמפרסם את רכבו למכירה או רוצה לקנות רכב חדש, היא שאלת האמינות. האם האדם שמולו אנחנו פועלים אמין, מקצועי ונכון לעסקה זאת. אנחנו מתלבטים ומטורטרים לא מעט לפני שאנחנו קונים או מוכרים מכונית.

כשפונים לחברה מנוסה המתמחה בעסקאות טרייד אין אנחנו יודעים שאנחנו עובדים מול גוף מקצועי ואמין, בניגוד לקנייה או מכירה מפרטיים. יש לנו כתובת לפנות אליה בכל בעיה. אנחנו יכולים להיות רגועים ולדעת שמאחורי העסקה שביצענו נמצאת חברה מוכרת, עם שם וכתובת, שאליה נוכל לפנות בכל עת.

חסכון באנרגיה ובזמן

אנחנו משקיעים לא מעט מחשבה לפני שאנחנו מוכרים או קונים רכב. לא פעם ההשקעה שלנו דורשת זמן ומאמץ רב, פגישות עם אנשים שרוצים לקנות את המכונית, שיטוט בין מוכרי רכבים וחיפוש אחר מימון במוסדות הפיננסיים. כל הדברים האלו יחד יכולים לגזול מאתנו לא מעט זמן ואנרגיה.

פנייה לחברה מקצועית המתמחה בטרייד אין פירושה חסכון בזמן ומאמץ. אנחנו מבצעים את כל הפעולות הנדרשות למכירת הרכב הישן ולקניית רכב חדש במקום אחד, מסודר ואחראי, ומבוצעות עבורנו הרבה מהמטלות שאחרת היינו צריכים לבצע באופן עצמאי.
עסקת טרייד אין מציעה לנו יתרונות רבים בדרך לרכב החדש. מאפשרויות מימון קלות יותר ועד לשקט נפשי, זאת בתנאי שבוחרים בחברה אמינה, מקצועית ומוכרת.

טרייד אין משתלם במיוחד בחברת אוטו סנטר

אם תרצו לבחון איפה כדאי לעשות טרייד אין לרכב, חברת אוטו סנטר מציעה מסלול משתלם ואמין במיוחד. החברה מפעילה 16 סניפים בפריסה ארצית, בעלת שנים רבות של ניסיון בתחום מכירה וקנייה של רכבים ומציעה אחריות מקיפה על הרכב הנרכש ומידע מפורט על ההיסטוריה של הרכב וכן העברת בעלות מיד בתום העסקה.

חשוב מכך, חברת אוטו סנטר מציעה ללקוחותיה מחירים הוגנים תמורת הרכב הישן כך שהפרש התשלום עבור הרכב החדש משתלם ואטרקטיבי במיוחד.

תהליך הטרייד אין בחברת אוטו סנטר הוא פשוט, נגיש מהיר ונוח ונעשה כולו במקום אחד – בלי ריצות ובלי משחקים:

✓ מגיעים לאחד מסניפי החברה הקרוב לאזור מגוריכם מציגים את רכבכם הקיים ובוחרים את הרכב החדש
✓ צוות החברה ייקח את הרכב לבדיקה במכון רישוי על חשבונו, תוך שמירה על שקיפות מלאה, הוגנות ביחס למחיר והתאמה למצב השוק.
✓ לאחר הסכמה על המחיר, מעבירים את הבעלות על הרכב לידי החברה (בחלק מהסניפים יש סניף דואר)
✓ תוך 72 שעות התשלום יתקבל בחשבונכם ולאחר מכן התהליך הסתיים.

למידע נוסף , השאירו את פרטיכם בעמוד הבא ונציג יחזור אליכם בהקדם!

page loader