המדריך לפרסום מודעה למכירת רכב יד 2

פרסום מודעה למכירת רכב יד 2
אפריל 3, 2022

פרסום מודעה למכירת רכב יד שנייה הפך בשנים האחרונות למשימה מאתגרת במיוחד. בניגוד לתקופה שבה עיתוני סוף השבוע שלטו בלוחות המכירה, כיום ידוע שמכירת רכב יד שנייה המנוהלת באופן מקוון, זו הדרך הנוחה והמשתלמת ביותר שבה ניתן לפרסם בחינם ולהנות מחשיפה רבה יחסית.

הזמינות שבה ניתן לפרסם רכבים למכירה, הובילה לשפע גדול ומגוון של מודעות שמתפרסמות מידי יום והתחרות היא גדולה.

אם גם אתם מתכננים לפרסם מודעה שתבלוט על פני השאר,

במדריך הבא תוכלו לקרוא על השלבים החשובים בדרך לפרסום מודעה אטרקטיבית למכירת הרכב שברשותכם.

כיצד מתחילים לפרסם מודעה למכירת רכב יד שנייה?

עוד לפני שמתחילים לפרסם מודעה למכירת רכב, נדרש להשקיע זמן לאיסוף מידע מדויק שיתן מענה לפניות השונות. בנוסף, מומלץ לבחון מספר מודעות מכירה שונות כדי להבין איך להתנסח נכון וגם כדי לקבל מידע על מחירי השוק ביחס לרכב.


אלו הפרטים שחשוב שתדעו טרם אתם מפרסמים את המודעה:

✓ איזה רכב בבעלותכם, מהו הדגם המדויק, שנת ייצור, נפח מנוע וכן תוספות שונות אשר הותקנו על־ידי היצרן תמורת תשלום נוסף כמו למשל– גג נפתח, חישוקי מגנזיום ואף מערכת מובילאיי

✓ האם היו בעלים נוספים לרכב לפניכם? האם היה שייך בעבר לחברת ליסינג או חברה אחרת וכדומה

✓ יש לציין במודעה מהו מספר הקילומטרים המופיע במד הקילומטרים של הרכב

✓ ניתן לציין גם את היסטוריית הטיפולים, חלקים שהוחלפו, תאונות וכדומה

דוגמה למודעה למכירת רכב יד  שניה

הכרת מצב הרכב ביחס לשוק וקביעת מחיר

המודעה תציג את המחיר המבוקש על פי מחיר המחירון בשקלול מספר גורמים נוספים שעלולים להשפיע גם הם על המחיר הסופי:

✓ דגם הרכב
✓ שנתון כולל החודש שבו עלה לכביש
✓ מספר בעלים קודמים וזהותם
✓ מספר הקילומטרים
✓ תאונות קודמות
✓ היצע השוק

ניסוח מודעה עם תיאור מפורט של הרכב

כעת, שכל הפרטים הנדרשים בהישג יד , ניתן להתקדם לשלב כתיבת המודעה:

תחילת המודעה – להציג את פרטיו הייחודיים של הרכב שיאפשרו להבין בדיוק באיזה רכב בדיוק מדובר (יצרן, דגם ושנה)

גוף המודעה – להציג מידע המבהיר את מצבו של הרכב:, מד הקילומטרים, תאונות וטיפולים

מידע נוסף – ניתן להציג מידע שיכול לתת לגולשים תמונה רחבה יותר לגבי מצב הרכב ואופן השימוש של בעליו הקודמים (חנה רק באזור מקורה וכו')

להציג תמונות ברזולוציה גבוהה

כדי לאפשר לקונים להתרשם מהרכב שלכם מומלץ להעלות תמונות ברזולוציה גבוהה שיסייעו לקידום המכירה. לפני הכל, יש לוודא שהרכב מסודר ועבר ניקוי יסודי מבפנים ומבחוץ. לאחר מכן, לצלם את הרכב ממספר זוויות שונות מבחוץ ומבפנים.

חיפוש פלטפורמה מתאימה לפרסום המודעה

כדי לפרסם מודעה למכירת רכב יד שנייה, נדרש למצוא פלטפורמה אינטרנטית מתאימה מבין מגוון אתרים בעלי תפוצה רחבה המאפשרים לפרסם את המודעה ללא עלות. אופציה נוספת שניתן לעשות במקביל, היא כמובן לעשות שימוש ברשתות החברתיות המעמידות לרשותכם ממשקים נוחים לפרסום המודעה. כדי לקצר עוד יותר את תהליך המכירה ניתן להגדיל את החשיפה תמורת תשלום ולפרסם בלוחות מכירה גם מחוץ לאינטרנט.

מעוניינים לקצר את תהליך המכירה באופן משמעותי? אנחנו קונים רכבים!

פרסום מודעה למכירת רכב יד שנייה כרוך בהתעסקות ומשאבי זמן רבים עוד לפני שנכנסים לתהליך המכירה.. אם גם אתם מעוניינים לחסוך את הזמן ולמצוא פתרון מהיר יותר, יש לנו אותו עבורכם!

ניתן ליצור קשר או להגיע לאחד מ־17 סניפי אוטו סנטר הפרושים ברחבי הארץ ולעבור את תהליך המכירה במהירות עם מינימום התעסקות מיותרת:

✓ צוות החברה ייקח את הרכב לבדיקה במכון רישוי על חשבונו, תוך שמירה על שקיפות מלאה, הוגנות ביחס למחיר והתאמה למצב השוק.

✓ לאחר הסכמה על המחיר, מעבירים את הבעלות על הרכב לידי החברה (בחלק מהסניפים יש סניף דואר)

✓ תוך 72 שעות התשלום יתקבל בחשבונכם ולאחר מכן התהליך הסתיים

למידע נוסף , השאירו פרטים בעמוד הבא ונציג יחזור אליכם בהקדם!

page loader
נגישות