קניית רכב יד שנייה עם אחריות מקיפה לשנה

יולי 30, 2018

אַחֲרָיוּת – מתוך המילון
התחייבות של ספק כלפי לקוח, בכפוף לתנאים מוסכמים, להעניק לו ללא תשלום או בהנחה שירותים שונים הנוגעים להבטחת איכותו ותקינותו של מוצר שמכר לו, למשך תקופה מוגדרת מיום ביצוע העסקה.

אנחנו באוטו סנטר מתכוונים ועומדים מאחורי כל מילה ומתחייבים בפניך לתכנית האחריות המקיפה ביותר בשוק הרכב יד שנייה.

מה כלול באחריות 

ההתחייבות לאחריות מלאה לשנה על 10 מערכות במכונית, תעשה בהתאם לתקנון החברה:
ההתחייבות לאחריות מלאה היא לשנה או 20,000 ק"מ (המוקדם מביניהם), וחלה על 10 מערכות במכונית, לדוגמא:

✓ מנוע
✓ גיר
✓ מכלול סרן מניע
✓ היגוי כח
✓ מערכת בלימה

✓ מערכת קירור מנוע
✓ מערכות חשמל
✓ מיזוג אוויר
✓ מתלה קדמי ואחורי
✓ אספקת דלק

פירוט מלא של הרכיבים המכוסים בכל אחת מן המערכות המוזכרות לעיל מופיע בחוברת תכנית האחריות אשר תסופק לך במעמד רכישת הרכב.

5 סיבות לקניית רכב יד שנייה עם אחריות באוטו סנטר

קניה בטוחה ואמינה

במיוחד מהחברה המובילה בישראל לקניית רכב מיד ראשונה. אוטו סנטר, חברת בת של Hertz, שייכת לקבוצת הרכב הגדולה בישראל (מאיר בע"מ) ומתמחה במכירת רכבים ממקוריות פרטית ובמכירת רכב מהשכרה ומליסינג.

מאגר רכבים איכותי

רשת אוטו סנטר מתמחה במכירה ובקניה של כלי רכב מיד ראשונה ומיד שנייה ומבצעת גם עסקאות "טרייד אין". ברשותנו מגוון ענק של רכבים מבעלות פרטית, ליסינג והשכרה. מרבית כלי הרכב מגיעים מחברת האם שלנו – הרץ, לאחר ששרתו בצי הליסינג או ההשכרה, טופלו והושבחו באופן מלא לקראת מכירתם. בנוסף, אוטו סנטר הינה הטרייד אין הרשמי של הונדה בארץ.

שביעות רצון, באחריות

קניית רכב מהשכרה או ליסינג מעולם לא הייתה בטוחה יותר. אוטו סנטר מעניקה אחריות מקיפה לרכב עד שנה מיום הרכישה. האחריות מכסה עשר מערכות מרכזיות ברכב, כגון: רדיאטור, אלטרנאטור, תיבת הילוכים, מנוע, מדחס מזגן, משאבות וכדומה.

התחייבות לקניה חוזרת

קניית רכבים מליסינג או השכרה באוטו סנטר משתלמת במיוחד. אנו מתחייבים לקנות ממך בחזרה את הרכב החל מ-3 שנים מיום הרכישה, ללא התחייבות מצדך לביצוע טרייד אין (המרה), זאת במחיר השוק באותה עת, לאחר הפחתת ההנחה שתקבל במעמד הרכישה.

תנאי מימון אטרקטיביים

אוטו סנטר מציעה מגוון תנאי מימון אטרקטיביים ותשלומים נוחים לקניית רכב חדש, המותאמות לכל לקוח על פי צרכיו האישיים, יכולותיו וסגנון התשלום המועדף עליו. כך תוכלו להינות מרכב מצוין עם פריסת תשלומים נוחה במיוחד במסגרת ליסינג פרטי.

לרשימת הסניפים לחצו כאן

לפרטים נוספים חייגו *2332

page loader