שקט נפשי

יולי 30, 2018

שקט נפשי בקניית רכב

אלפי ישראלים עדיין לחוצים בכל פעם שהם קונים רכב חדש – לא עוד! הכירו את חבילת השקט הנפשי שלכם.

להתרגשות ואווירת ההתחדשות של קניית רכב חדש, נוספות גם לא מעט דאגות המתמקדות בעיקר בניירת, ביטוחים ובכל עולם אי הוודאות של "מה יקרה אם?": מה יקרה אם המפתח ננעל ברכב, מה יקרה אם הרכב שקע או התחפר, מה יקרה אם נתקלתי בבעיה ברכב ואני חייב מענה בדחיפות? ועוד כהנה וכהנה בעיות הדורשות טיפול ומענה במקום. הסירו דאגה מליבכם, חברת אוטו סנטר יצרה עבורכם "חבילת שקט נפשי" מיוחדת שנותנת את הפתרון המושלם, המיידי והמדויק למגוון בעיות שעלולות להתגלות בזמן הנסיעה ברכב ביעילות ובמקצועיות.

השקט שלפני הקנייה

לפני קניית רכב חדש, ההתרגשות והחששות נמהלים זה בזה. זה בהחלט אחד המצבים שבהם להגיד לעצמכם "יהיה בסדר", פשוט לא מספיק. ההוצאה הכספית גדולה ואפשר לומר אף שהיא חד פעמית, לפחות בטווח הקצר. לכן, עליכם להיות בטוחים שאתם רוכשים את הרכב הנכון והמתאים ביותר עבורכם, עם התנאים האופטימליים והביטוחים המתאימים לשקט הנפשי שלכם.
לשם כך, פנו לחברת רכב מוכרת וידועה בארץ, שתהיה בעלת הניסיון והידע המקצועי הנדרש, בכל הקשור לקניית רכב חדש. חברה שכזו היא חברת אוטו סנטר. עם ניסיון ומוניטין שאין שני להם ומקצועיות חסרת פשרות, תוכלו כבר עכשיו להיות בטוחים שהגעתם למקום הנכון בו תוכלו לרכוש את הרכב החדש שלכם בלב שקט.

חבילת שקט נפשי

אחרי שבחרתם אוטו סנטר, תשמחו לגלות שהחברה יצרה חבילה ייחודית חסרת תקדים: "חבילת שקט נפשי". החבילה נוצרה לאחר סקר שוק מקיף והיא מהווה ביטוי ישיר לאסטרטגיה החדשה של החברה, בכל הנושא של דאגה ללקוחות והרגעתם לפני, בזמן ובעיקר אחרי הקנייה, כך שיוכלו לרכוש את הרכב ולהתחיל לנסוע בראש שקט ובטוח.
אז מהי בעצם "חבילת שקט נפשי"? זוהי חבילת חילוץ לשנה, הכוללת מגוון פתרונות, לדוגמא: במידה וננעלתם ברכב או שהמפתח ננעל ברכב – צוות פריצה וחילוץ יגיע לעזרתכם, נתקעתם בלי דלק באמצע הדרך – צוות עם דלק בדרך אליכם. החלפת נורות שרופות, גרירה, הוצאת רכב תקול מחניון תת קרקעי, אחסנת רכבים בשעות אי פעילות המוסכים, חילוץ רכב ששקע, תיקוני תקר – כל אלה ועוד, נכללים בחבילה.

אוטו סנטר – נוסעים בראש שקט

תקועים בעבודה ואין ברשותכם זמן לצאת לעשות טסט לאוטו? לא מוצאים זמן לקחת את האוטו למוסך? מעכשיו אין מה לדאוג! מלבד כל הפתרונות הנקודתיים, אוטו סנטר כוללת בחבילת שקט נפשי גם "שירות במקומך" – שירות ייחודי בו נציג מטעמנו יגיע עד אליכם ויבצע במקומכם את כל הבדיקות הדרושות, אם זה לטסט, לטיפול או תיקון במוסך. הנציג ייקח מכם את כל המסמכים הדרושים, יעביר את הטסט או יסיע את הרכב במקומכם למוסך ובגמר הבדיקה, יחזיר את הרכב עד אליכם.
טוב עכשיו הכל ברור. בוחרים באוטו סנטר עם חבילת שקט נפשי. השקט שלכם – הדאגה שלנו. נסיעה טובה!

page loader